Sandefjordskolen Offisiell hjemmeside

Sandefjordskolen består av 14 barneskoler og 4 ungdomsskoler. Sandefjordskolen.no er hovedinngangen til alle de 18 skolenes nettressurser.

OVERVIEW

The website sandefjordskolen.no currently has a traffic ranking of zero (the smaller the more users). We have parsed one page inside the domain sandefjordskolen.no and found twenty-eight websites interfacing with sandefjordskolen.no.

SANDEFJORDSKOLEN.NO TRAFFIC

The website sandefjordskolen.no has seen diverging amounts of traffic all round the year.
Traffic for sandefjordskolen.no

Traffic ranking (by month) for sandefjordskolen.no

Traffic ranking by day of the week for sandefjordskolen.no

LINKS TO SANDEFJORDSKOLEN.NO

Sandefjordskolen nettportal

Statistikk, sannsynlighet og kombinatorikk. Språk, kultur og litteratur. Religion, livssyn og etikk.

WHAT DOES SANDEFJORDSKOLEN.NO LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of sandefjordskolen.no Mobile Screenshot of sandefjordskolen.no Tablet Screenshot of sandefjordskolen.no

SANDEFJORDSKOLEN.NO SERVER

I observed that a lone page on sandefjordskolen.no took nine hundred and thirty-eight milliseconds to download. I could not find a SSL certificate, so our web crawlers consider this site not secure.
84.234.179.93

SERVER SOFTWARE AND ENCODING

We diagnosed that this domain is operating the Microsoft-IIS/6.0 operating system.

Sandefjordskolen Offisiell hjemmeside

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The website sandefjordskolen.no had the following on the homepage, "Hva skjer i Sandefjord? Kart over skolene i Sandefjord." I viewed that the webpage said " Sandefjordskolen består av 14 barneskoler og 4 ungdomsskoler." They also said " Totalt er det ca 5. 250 elever i grunnskolen i Sandefjord. Gjennomsnittlig 525 elever pr årstrinn med andre ord. Skolene er organisert i 4 ungdomsskolekretser. Barneskolene i hver krets er, som hovedregel, avgiverskoler til kretsens ungdomsskole. Er et nettsted som dokumenterer hvilke digitale ferdigheter vi tenker at elever i Sandefjord bør ha." The meta header had minoritetsspråklige as the first search term. This keyword is followed by skole, barn, and Sandefjord which isn't as important as minoritetsspråklige. The other words they used was Sandefjordskolen. barneskole is included but will not be seen by search parsers.

SEE SUBSEQUENT DOMAINS

Sandefjordsløpet 21. mai 2016 - Mosjonsløp for alle i Badeparken Sandefjordsløpet 21. mai 2016

Vi har åpnet for påmelding; PÅMELDING SANDEFJORDSLØPET 2016. gang, og er et mosjonsløp i Badeparken i Sandefjord for utøvere uansett kondisjonsnivå. Hensikten er å stimulere enkeltpersoner og familier til å trives med mosjon og sosialt samvær i en sportslig ramme. Alle over 12 år kan delta.

Sandefjord Storband

Fjordjazz - Avslutningskonsert i Sandefjord kirke søndag 26. Sandefjord Storband med spanske og latinske gjesteartister inviterer til latinaften. Vokal er Marina Lledó fra Madrid, datter av den kjente komponisten Antonio Lledó, opprinnelig fra Brazil, men bosatt i Madrid. Hennes mann, bassisten El Negrón vil også medvirke på denne konserten. Trenger du god dansemusikk? .

Sandefjord Trafikkskole Vi skaffer fjordinger lappen

Sandefjord Trafikkskole er den eldste eksisterende trafikkskole i Sandefjord. Vi har igjennom mange år gitt god service og har mange fornøyde kunder. Vi har 5 dyktige trafikklærere og to hyggelige kontordamer. Det er nye rutiner fra Statens Vegvesen for levering av søknad og bestilling av førerprøve.