Sandefjordskolen nettportal

Her deler elever og ansatte lenker til bruk i våre 12 barnehager, 14 barneskoler, 4 ungdomsskoler, kulturskolen og i voksenopplæringen. Vårt fokus er på elevenes læring! Lenker til bruk i alle fag og på alle trinn. Andre skoler og barnehager er selvsagt også velkomne.

OVERVIEW

The website portal.sandefjordskolen.no currently has a traffic ranking of zero (the smaller the more users). We have parsed zero pages inside the domain portal.sandefjordskolen.no and found seventeen websites interfacing with portal.sandefjordskolen.no.

PORTAL.SANDEFJORDSKOLEN.NO TRAFFIC

The website portal.sandefjordskolen.no has seen diverging amounts of traffic all round the year.
Traffic for portal.sandefjordskolen.no

Traffic ranking (by month) for portal.sandefjordskolen.no

Traffic ranking by day of the week for portal.sandefjordskolen.no

LINKS TO PORTAL.SANDEFJORDSKOLEN.NO

Gloppenskulen

Klikk på Elevar eller Lærar i menyen oppe eller til venstre for å finne lenke til Feide-tenester og andre nyttige sider.

Sandefjordskolen Offisiell hjemmeside

Hva skjer i Sandefjord? Kart over skolene i Sandefjord. Sandefjordskolen består av 14 barneskoler og 4 ungdomsskoler. Totalt er det ca 5. 250 elever i grunnskolen i Sandefjord. Gjennomsnittlig 525 elever pr årstrinn med andre ord. Skolene er organisert i 4 ungdomsskolekretser. Barneskolene i hver krets er, som hovedregel, avgiverskoler til kretsens ungdomsskole. Er et nettsted som dokumenterer hvilke digitale ferdigheter vi tenker at elever i Sandefjord bør ha.

WHAT DOES PORTAL.SANDEFJORDSKOLEN.NO LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of portal.sandefjordskolen.no Mobile Screenshot of portal.sandefjordskolen.no Tablet Screenshot of portal.sandefjordskolen.no

PORTAL.SANDEFJORDSKOLEN.NO SERVER

I observed that a lone page on portal.sandefjordskolen.no took six hundred and fifty-six milliseconds to download. I could not find a SSL certificate, so our web crawlers consider this site not secure.
162.13.140.75

SERVER SOFTWARE AND ENCODING

We diagnosed that this domain is operating the Apache/2.2.22 (Ubuntu) operating system.

Sandefjordskolen nettportal

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The website portal.sandefjordskolen.no had the following on the homepage, "Statistikk, sannsynlighet og kombinatorikk." I viewed that the webpage said " Språk, kultur og litteratur." They also said " Religion, livssyn og etikk. no - Idé, design og programutvikling Frode Rustøy." The meta header had minoritetsspråklige as the first search term. This keyword is followed by skole, barn, and Sandefjord which isn't as important as minoritetsspråklige. The other words they used was Sandefjordskolen. barneskole is included but will not be seen by search parsers.

SEE SUBSEQUENT DOMAINS

Dakotaxx Thorpunzel - DeviantArt

Forgot Password or Username? Deviant for 5 Years. This is the place where you can personalize your profile! By moving, adding and personalizing widgets.

Alejandra Pérez Toba Alejandra-Perez Dibujando

Coruña, A, España. Dibujo diario - Día 4 - Tali y Liara. Dibujo diario - Día 3 - Sailor Neptuno. Dibujo diario - Día 2 - Mononoke Hime. Dibujo diario - Día 1 - Fairy. A girl and her cat. Durante siglos solo fue una piedra. Libros y manuales de arte. Muy buena, tu obra! .

angelcano Dibujando

Último acceso hace 3 meses 1 día. Hola Angelcano, pasaba x aca para saludar y para hacerte una pregunta, pintas tus dibujos en photoshop? O es alggun otro en especial? M gustaria saber ya q quiero practicar y no se q programa m convendria.